هدية الصلح🎁مليش بركه اللا هى😊دعوة الحما ف السما👌جبرت خاطرها😍

تعليقات: 4 675

  • عائلة ماما سحوره _ Mama Suhoora family
    عائلة ماما سحوره _ Mama Suhoora family2 أشهر قبل

    ربنا يخليكم لبعض يا حبيبتي♥️وملكيش بركه الا هي ياقلبي😚ربنا يبعد عنكم ولاد الحرام 🤲 ومتحرمش منكم ابدا يا أجمل جمهوريه في الدنيا☺️

  • Mohamed Sarhan

    Mohamed Sarhan

    2 أشهر قبل

    @الاميره رقيه الله

  • Mohamed Sarhan

    Mohamed Sarhan

    2 أشهر قبل

    مبروك سماح سحوره

  • Mohamed Sarhan

    Mohamed Sarhan

    2 أشهر قبل

    @حبى حياتك ودلعى مطبخك سماح سحوره

  • Mohamed Sarhan

    Mohamed Sarhan

    2 أشهر قبل

    سحوره حلو بس ما

  • Mohamed Sarhan

    Mohamed Sarhan

    2 أشهر قبل

    جاني النوم يا

  • Enas Ebrahim
    Enas Ebrahim19 ساعات قبل

    الحاجه الوالده ماما سحوره طيبه والطيبه باينه علي وجهه والمثل بيقول اكفي القدره علي فومها تطلع البنت لامها

  • Enas Ebrahim
    Enas Ebrahim19 ساعات قبل

    ماشاء الله

  • وصفات أم عمر 🍽
    وصفات أم عمر 🍽9 أيام قبل

    انتى ياسماح بنت اصول بجد

  • Kamal Mohamed
    Kamal Mohamed27 أيام قبل

    الحياة سرها الكتمان

  • علي عذاب
    علي عذابأشهر قبل

    اللهم امين يارب العالمين

  • Sabah Najeb
    Sabah Najebأشهر قبل

    ربنا يحفظكم ليعض

  • احلام عبد الهادي
    احلام عبد الهاديأشهر قبل

    حبيبتي يا سماح

  • Seenath Ubaid
    Seenath Ubaidأشهر قبل

    🤲❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌🤲🤲🤲🤲🤲👍

  • الحمد الله .
    الحمد الله .أشهر قبل

    ياسلااام على فرحتكم والله بالدنيا ، دائما حاول تسعدي حماتك عشان تكسبيها واذا ربي فتحها عليكي هاتي لها خاتم ، دائما الذهب يسعد الستات وكبار السن بالذات ..

  • مطبخ سمسمة- smsma's kitchin
    مطبخ سمسمة- smsma's kitchinأشهر قبل

    حماتك شكله طيوب خالص والله وغلبانه اوي 🥺⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩ ربنا يخليكو لبعض ويفرح قلبك وتفضلو حبايب طول العمر وعقبالب انا وحماتي 🥺💔

  • منه السيد قشطه
    منه السيد قشطهأشهر قبل

    انتي عسل اوي

  • Dalia elsharawy ❤
    Dalia elsharawy ❤أشهر قبل

    هو انتوا منين

  • Hiam Hiam
    Hiam Hiamأشهر قبل

    ربنا يفرحكم يارب الام والاب مش يتعوضوا احرصوا على رضاء الام والاب

  • Mahmoud Ali
    Mahmoud Aliأشهر قبل

    حبيبت قلبى ربنا يجبر بخاطرك زى ما جبرتي بخاطرها🌹🌹🥰😍

  • Mustafa Zoom
    Mustafa Zoomأشهر قبل

    العلاقه العائليه المتوازنه الطيبه خطوه جيده بس يا اختي هاشنو انتم في مصر رجل يثقب الاذن ابو الذهب ليش عدنا بالعراق ممرضه سيده تثقب حتى لو بنت صغيره حتى كريمه رجل هو من فك التراجي من اذنها لا يجوز انت محجبه مع تقديري لكم شعب مصر الطيب بس غيروا الخطأ هذا

  • مطبخ سمكه
    مطبخ سمكهأشهر قبل

    بالله عليكم خدو فكره عندي بجد انا بتعب في الفديوهات ومش لقيه تقدير خالص 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • ام يوسف
    ام يوسفأشهر قبل

    ماشاء الله

  • خالد محمد
    خالد محمدأشهر قبل

    صلي على سيدنا محمد رسول الله

  • أية منصور
    أية منصورأشهر قبل

    ربنا يفرحكم دائما يا سماح وربنا يخليلك ابو مالك والأولاد وعلى فكره انا عارفه أن انتى فرحانه انك صلحتى حماتك علشان بتحبى ابو مالك وربنا يهديكم مع بعض ويبعد عنكم اولاد الحرام والحسد

  • Emanet X HD
    Emanet X HDأشهر قبل

    فعلا انت بنت اصول وصادقه الله يبارك فيك انا ام سيرين

  • وصفه في مطبخ ام عبد الله Gdhj
    وصفه في مطبخ ام عبد الله Gdhjأشهر قبل

    اقسم بالله انت زي العسل ربنا يا رب يديك على قد نيتك الحلوه يا احلى سماح بالتوفيق دائما والنجاح

  • ج ع
    ج عأشهر قبل

    👍🏻👍🏻👍🏻🇸🇦👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🇸🇦🇸🇦💋💞🌹

  • L RexM
    L RexMأشهر قبل

    I love her 😍

  • Nasr Abdullah
    Nasr Abdullahأشهر قبل

    والله انتى طيبه ياموحه بس ولد الحرام مالوش لولد الحلال حاجه ام عبد الله

  • هدير خالد
    هدير خالدأشهر قبل

    🤣🤣😍🥰

  • هدير خالد

    هدير خالد

    أشهر قبل

    حبيبتي

  • هدير خالد

    هدير خالد

    أشهر قبل

    عملت إيه

  • هدير خالد

    هدير خالد

    أشهر قبل

    مش.الله

  • محمد عزت
    محمد عزتأشهر قبل

    ربنا يجبر خاطرك

  • كوكتيل متجر منوش
    كوكتيل متجر منوشأشهر قبل

    ربي يسعدكم الحمدلله مرة انبسطت والله الصورة أخيراً اكتملت عندنا وعند أم مالك

  • amany hassan
    amany hassanأشهر قبل

    مفيش احسن من الخير والتسامح ربنا يديم المعروف ويجعل كل ايامكم سعادة وصدقيني بكره هتلاقي الخير في ولادك كما تدين تدان

  • Mahmoud Samy
    Mahmoud Samyأشهر قبل

    وبعدين ايه لازمة تصوير ده والناس تشوف ده ربنا يصلح حالنا

  • Mariam Beauty
    Mariam Beautyأشهر قبل

    باين عليها طيبة الله يخليها يارب

  • Mariam Beauty
    Mariam Beautyأشهر قبل

    الله يسعدكم.. فعلك صحيح حبيبتي سموحه

  • ورده الياسمين
    ورده الياسمينأشهر قبل

    المحل اسمو ايه

  • Rewan Hossny
    Rewan Hossny2 أشهر قبل

    بصرحه ياسماح انتي ممثله كبيره ربنا يهديكي

  • Zofa Mhd
    Zofa Mhd2 أشهر قبل

    يا حبيبتي شكلها فرحت اوي يا صلاة النبي

  • Manisamanisa Manisamanisa
    Manisamanisa Manisamanisa2 أشهر قبل

    الف عافيه تاكلون بل هنا الله يدوم ايامكم كلها افراح يا ب

  • Renado ChanNnel
    Renado ChanNnel2 أشهر قبل

    حماتك شكلها غلبان ربنا يديم المحبة بينكو ويهديكو لبعض

  • Habiba Yehya
    Habiba Yehya2 أشهر قبل

    استغفر الله العظيم رب العرش العظيم و اتوب اليه

  • رحمه عسيري
    رحمه عسيري2 أشهر قبل

    😍❣️❣️❣️الله يجبر بخاطرك يارب

  • استغفر الله لي ولوالديّ
    استغفر الله لي ولوالديّ2 أشهر قبل

    ما اجمل الصلح والتسامح 🤗🤗🥺😍

  • Kkehhehhejeh Jejejeueueueueu
    Kkehhehhejeh Jejejeueueueueu2 أشهر قبل

    ربنا يبارك فيك يا حبيبتي و يخليكم لبعض مش من بعض ابدا ورضا الحمى اهم حاجه حماتك عشان خاطر جوزك ما يدخلش بينكم شيطان ابدا

  • اروى محمد
    اروى محمد2 أشهر قبل

    هشرحلك ايه نظام الشغل بطريقه بسيطه😍 بس ركزى معايا حبييتى اوووك👍 ماي واي فيها طريقتين علشان تشتغلي فيها كبدايه حضرتك مفيش عليكي اي التزامات ولا شروط ولا حد بيتحكم فيكي😊 انتي معانا بتكوني مديره نفسك وانتي الي بتحددي مرتبك عل حسب مجهودك واستمرارك حضرتك عضويتك(الاشتراك ) معانا ب10ج فقط تدفع مره واحده مدي الحياة👍 وبما انك عضوه معانا بيكون ليكي كتالوجات شهريا مجانا من العدد اللى انتى عايزه الشغل في ماي واي اسهل ما يكون كل المطلوب منك موبايل ونت وتختاري الوقت الي انتي عايزاه وانتي ف بيتك 🏡من غير طلوع ولا نزول ولا بهدلة ف المواصلات بيكون ليكي كتالوج بتاخديه تفرجيه للناس الي حواليكي قرايبك جيرانك اصدقائك وبتجمعي اوردر طب 😯😯 هتستفادي ايه بيكون ليكي 🌻: خصم25% على المنتجات ما عدا الماكولات خصم 20% ازاي بقي يعني لو منتج ف الكتالوج ب40ج هتاخديه انتى بعضويتك ب30ج ولو منتج ب100ج هتاخديه ب75 ج وهكذا 🌻كمان المنتجات دي بيكون عليها عدد نقاط وانتي لما بتجمعي النقاط دي بيكون ليكي هديه قيمة ذي حلل تيفيال.. لحاف فايبر... مراوح...افران كهرباء. . وهكذا.......🎁 🌻 مكافاتك الماديه من الشركه الي بتبدآ من اول 8ج لحد 5000ج واكتر 💥وشيكات سنوية كمان دي شرح اول طريقه وهي التسويق 👆👆👆وبرده من بيتك من غير ماتخرجى طيب انتى مالكيش معارف ومش بتعرفى تسوقى ؟؟😅😅😅 انا متعلمه ومش بياعه حبيبتى هقولك مش مشكله خالص انتى معانا فى كل الأحوال كسبانه 🎲🎲 هتشتغلى بالطريقه التانيه للشغل💪 ودى بقا سهله خالص وهيكون ليكى مكافاه متزايدة توصل ل 5000ج واكتر فى الشهر وانتى وشطارتك معايا تمام ________ وهى انك تعملي معانا عضوية وتشتغلي علي النت طيب وده بيكون ازاي؟ ازاى عضويتك بتكون ب10ج بتتدفعيها مرة واحدة مدي الحياة 👍 😉هيبدا دورى معاكى وهتاخدى معانا من خلال دورات تدريبيه من خلال النت بعلمك وبفهمك الشغل كله واقدر اخليكي محترفه ف خلال 48 ساعه وهدخلك معانا جروبات تدريبات مكثفه وهساعدك كمان فى تكوين مجموعه ليكى وحتي لو معندكيش معارف ده عادي مش هتكون عقبه الشغل اسهل ما يكون 😍😍 كل الي محتاجينه جديه واستمرار 👍 وتحدي انك تنجحي💪 وانا بكون معاكى لحد ماتوصلى وبتابعك خطوة بخطوة 😘😘 *********★★******** نعمل العضوية الاول عشان يكون ليكى كود خاص بيكي تقدرى تشتغلى بيه ***** 🌻من اى محافظة حضرتك ؟ ؟?للتواصل واتس اوفون 01118480915

  • يوميات ام سلمى
    يوميات ام سلمى2 أشهر قبل

    معلش يا حببتى ربنا يراضيكى ويجبر بخطرك يارب

  • طه خلاف شوقى محمود جاء عبدالله
    طه خلاف شوقى محمود جاء عبدالله2 أشهر قبل

    ادعوا لي ويغفر له ذنوبه وسيئه يغفر لكم يا رب العالمين صل على النبي

  • طه خلاف شوقى محمود جاء عبدالله
    طه خلاف شوقى محمود جاء عبدالله2 أشهر قبل

    ادعوا لي يا جماعه امانه عليكم بالرحمه انا وحي وانا لو مت يوم من الايام ربنا يرحمني برحمته الواسعه و يجعلني من اهل الجنه

  • ردينة غازي
    ردينة غازي2 أشهر قبل

    الله يجبر بخاطرك ياسماح الله يديم المحبة

  • ksa Abod12
    ksa Abod122 أشهر قبل

    والله انك بنت اصول

  • سوزان فتحي
    سوزان فتحي2 أشهر قبل

    قمر ياموحه قلبك كبير.يا اجمل واطيب قلب

  • نقش  بسيط وناعم N
    نقش بسيط وناعم N2 أشهر قبل

    افتحي لحماتك قنه وخلي المتتبعينك يدعموها إذ أكبر فرحه له

  • اسماء زهران
    اسماء زهران2 أشهر قبل

    يااااه حماتك طيبه اوى اوى احيه جميييله خالص ربنا يديها الصحه

  • Naglaa Helmy
    Naglaa Helmy2 أشهر قبل

    ربنا يهدي سرك ويارب الف بين قلوب المسلمين

  • محمد احمد
    محمد احمد2 أشهر قبل

    ربنا يخليكم لبعض على طول

  • Mohammed Mo
    Mohammed Mo2 أشهر قبل

    انتي منين ياسماح

  • محمد غبور غبور
    محمد غبور غبور2 أشهر قبل

    أنا بحبك اوى وبحب فيديوهات ربنا يوفقك

  • ابو اسيل وليد حموده
    ابو اسيل وليد حموده2 أشهر قبل

    انتى اوفر

  • ابو اسيل وليد حموده
    ابو اسيل وليد حموده2 أشهر قبل

    انتى اوفر

  • esraa ali
    esraa ali2 أشهر قبل

    يا سماح اشتروا عربية .. حتى تخلصوا حاجاتكم ..احسن من مصاريف مالها داعي ..

  • esraa ali
    esraa ali2 أشهر قبل

    الحمد لله

  • محمد عاطف
    محمد عاطف2 أشهر قبل

    والله احنا بنحبك كلنا وانتي عسل ودمك خفيف وكمان بتحبي اهل جوزك وربنا يخليكو لبعض

  • nosha samy
    nosha samy2 أشهر قبل

    ماشاء الله ❤️ ربنا يسعدكم 🥰

  • Tito Tito
    Tito Tito2 أشهر قبل

    كيف بيقبل زوجك انو حدا يلمسك و يحط الحلق تفاجأت

  • مرفت ابو رفاعي
    مرفت ابو رفاعي2 أشهر قبل

    ادعولي بالتفوق وافرح ماما وبابا واجيب طب🤲🤗

  • ناديه فهمي
    ناديه فهمي2 أشهر قبل

    حافظى على حماتك يا سماح وربنا يباركلك فيها ومالكيش بركه الا هى

  • هاجر حسني
    هاجر حسني2 أشهر قبل

    وٌبًتٌـعٌلَمً مًنِکْ کْتٌـيِّر

  • هاجر حسني
    هاجر حسني2 أشهر قبل

    وٌحًيِّـأّتٌـ ربًيِّ بًمًوٌوٌوٌتٌـ فُـيِّکْيِّ

  • هند محمد
    هند محمد2 أشهر قبل

    حماتك شكلها طيب اوي انسانه بسيطه وطيبه خلي بالك منها ياسماح واكسبي دعاها

  • Hade Khbaz
    Hade Khbaz2 أشهر قبل

    الله يجبر خاطرك يارب ويبارك فيكي وفي زوجك واولادك زي ماجبرتي بخاطر حماتك الطيبة

  • ام الزهور لخياطة المفروشات
    ام الزهور لخياطة المفروشات2 أشهر قبل

    الله يحفظكم اجمل عيلة عدوله اخ رائع وابو مالك زوج رائع اختكم من العراق

  • رولا
    رولا2 أشهر قبل

    والصلح خير. الله يبارك لكم يارب

  • Amal
    Amal2 أشهر قبل

    لا انتي امبارح صلح والنهارده هديه بكره باقي الهدايا

  • Mm Q
    Mm Q2 أشهر قبل

    ليش الزعل اصلا هذي امكم

  • aya elsayed
    aya elsayed2 أشهر قبل

    واللهي حماتك دي زي العسل وطيبه اوي ربنا يهدي الأمور بينكم يارب

  • Samira Elsaid
    Samira Elsaid2 أشهر قبل

    ربنا يجبر بخاطرك ياموحا وألف ألف مبروك على لم الشمل ربنا يحفظكم ويخليكوا لبعض وميفرقش بينكم ابدا

  • بسمله سامح
    بسمله سامح2 أشهر قبل

    اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين

  • Alia chan
    Alia chan2 أشهر قبل

    سموحه عقميهابمساحات طبيه ومرهم جروح محبتك من السعوديه 🕋

  • محمد فيصل
    محمد فيصل2 أشهر قبل

    عسل يا سماح انا وحده

  • نعمه فواد
    نعمه فواد2 أشهر قبل

    يا ريتك تقدر يا حماتك دي زي امك

  • Hoor Ahmed
    Hoor Ahmed2 أشهر قبل

    والله ربنا هيجبر بخاطرك شوفي فرحتها

  • Asmaa Ahmed
    Asmaa Ahmed2 أشهر قبل

    حماتك قطعت قلبي ي سماح خلي بالك منها ونبي حتي لو هي جت عليكي معلش

  • Henooda Zainab
    Henooda Zainab2 أشهر قبل

    سموحه حرام مايجوز. الرجل الاجنبي يلبسك. الحلق ولا يلمسك اصلا.

  • يوميات رحمه فى بيت العيله
    يوميات رحمه فى بيت العيله2 أشهر قبل

    ماشاء الله عليكي يا سموحه ربنا يجبر خاطرك دايما ويهدي سيركم

  • Tota Lasyo
    Tota Lasyo2 أشهر قبل

    آنتي جميلة ياموحة وقلبك طيب وجوزة طيب وحنين ما شاء الله علكم ربنا يحفظكم آنتو وعيالكم

  • Manal Mon Mon
    Manal Mon Mon2 أشهر قبل

    ربنا يخليكم لبعض ويبعد عنكم ايه حاجه وحشه يااارب

  • Zhyan Qader
    Zhyan Qader2 أشهر قبل

    حماتك فقيره وطيبه

  • ام  عبدالرحمن
    ام عبدالرحمن2 أشهر قبل

    الامهات هما بركه البيت .. اعتبريها امك .. والله راح يجازيكي خير

  • Doma YT FF
    Doma YT FF2 أشهر قبل

    والله ابو مالك اتغير فعلا للأحسن الله يديم الفرحة يارب

  • Rowhia Ahmed
    Rowhia Ahmed2 أشهر قبل

    بسم الله ماشاء الله عليك يا عادل رجل بجد تسلم انت اخ جميل جدا ربنا يحفظك يارب ويجعلك الاخ الفاضل ويحفظك

  • samah
    samah2 أشهر قبل

    ربنا يصلح الحال و يؤلف بين قلوبكم

  • Aya Wageh
    Aya Wageh2 أشهر قبل

    كفايه الدعاء الجميل اللي حماتك بتدعوا ليكي ياسماح

  • Loyalty Soldier
    Loyalty Soldier2 أشهر قبل

    جميلة جدا حماتك

  • زهراء جوده
    زهراء جوده2 أشهر قبل

    ادعولي أنجمع اني وحبييي

  • ف͒لھہ ھہ
    ف͒لھہ ھہ2 أشهر قبل

    مزعطة والنبي

  • Bro Bro
    Bro Bro2 أشهر قبل

    ربنا يبارك فيكي او يحفض اولادك ويلم شملكم يارب 🤲 موفقين 🌹🌹

  • Ebtsam Ala
    Ebtsam Ala2 أشهر قبل

    ديما تقولى ابوع مالك هو جوزك اسمه ايه ياسماح😂😂😂

  • ميمو memo
    ميمو memo2 أشهر قبل

    بارك الله فيك يا سماح يدل على تربيتك . بس عندي ملاحظة ما يجوز تخلي راجل اجنبي يلمس اذنك و دقنك ويلبسك الحلق

  • Alnheme Alnheme
    Alnheme Alnheme2 أشهر قبل

    الله يطول بعمرها حماتك مبين عليها ست طيبه وحنينه

  • Mona Alashram
    Mona Alashram2 أشهر قبل

    احسنتى ياسماح. موفقه ياحبيبتى

  • نعيمه نعيمه
    نعيمه نعيمه2 أشهر قبل

    ربي يحفظكم ويخليكم لبعض

  • Yosef Amr
    Yosef Amr2 أشهر قبل

    ربنا يسعدك ويفرح قلبك ي سماح ويخليكم لبعض يارب انتي وابو مالك ويعطيكي يارب ع قد نيتك ويبعد عنكم العين الوحشه يارب انا ام يوسف ي حبيبتي

  • توتا العسيري
    توتا العسيري2 أشهر قبل

    سبحان الله ابو مالك تغير ومبسوط ويحكي الله يسعدكم يارب لا حظت ساجد بعد مافقعو الزينه ينظف ملابس امه وابو مالك ينظف ملابس امه دمعه عيني الله يخليكم لبعض

التالى